Cursus Spanje - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van Brechtsje Dros - WaarBenJij.nu Cursus Spanje - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van Brechtsje Dros - WaarBenJij.nu

Cursus Spanje

Blijf op de hoogte en volg Brechtsje

16 Februari 2017 | Spanje, Benidorm

Hallo Allemaal,

Hierbij weer even een update. Met mij gaat het goed, ik heb het hier erg naar mijn zin en doe hier leuke en leerzame dingen. Deze twee weken heb ik alleen maar cursus gehad en dat ook alleen maar in het Spaans. Het is erg intensief maar wel echt heel erg leerzaam. Ik heb meteen de eerste dag al bloed mogen prikken bij mijn medestudent en ik zat meteen goed (trots). Daarnaast hebben we de armen bij elkaar gegipst, infuus bij elkaar gezet en we hebben geleerd hoe we OK pakken steriel aan moeten trekken (zie foto`s). Voor de rest hebben we stoma, katheteriseren, IM injecteren op de pop geleerd. Vandaag gaan we hechtingen zetten in een varkenspoot, ik ben heel erg benieuwd hoe dat gaat zijn haha.
Afgelopen woensdag zijn ik en mijn medestudenten op introductie geweest van onze stage, we kregen een rondleiding en kregen onze afdeling te zien. Ik kom op de chirurgie/oncologie afdeling, op het eerste gezicht een leuke afdeling, dus ik ben erg benieuwd wat het mij gaat brengen. Ik hou jullie op de hoogte.

Groetjes Brechtsje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Brechtsje

Actief sinds 01 Juli 2012
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 81113

Voorgaande reizen:

01 Februari 2017 - 02 Juli 2017

Vlucht naar Spanje

Landen bezocht: