Spanje - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van Brechtsje Dros - WaarBenJij.nu Spanje - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van Brechtsje Dros - WaarBenJij.nu

Spanje

Blijf op de hoogte en volg Brechtsje

05 Februari 2017 | Spanje, Benidorm

Ik stond met mijn familie op schiphol en de emoties kwamen wat omhoog. Ik vond het erg spannend en was daardoor erg zenuwachtig, het was moeilijk om afscheid te nemen van mijn familie en lieve vriend! Maar ik heb doorgezet en ben veilig door de douane gekomen.
Bij de gate zaten een aantal studenten die ook stage gingen lopen in Spanje, deze heb ik de hand geschud en we zijn gezamenlijk in de rij gaan staan voor de boardingpass controle. Eenmaal in het vliegtuig kwam ik in gesprek met een vrouw die naast mij zat en die was toevallig ook verpleegkundige, met deze vrouw heb ik bijna de gehele vlucht een gesprek mee gehad. Na het landen wenste deze vrouw mij heel veel succes en plezier, dit deed mij op dat moment veel en gaf mij juist weer meer energie om door te gaan. Na het landen mochten we de koffers ophalen en werden we opgewacht door de stagebegeleiders, we werden met open armen ontvangen. We waren allemaal compleet en zaten in de bus om iedereen op zijn bestemming af te zetten, dit was echt een hele lang reis omdat wij als laatste werden afgezet. Eindelijk kwamen we aan en mochten we in ons appartement. De zelfde avond zijn we gezellig Alfaz gaan verkennen, erg mooie omgeving.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Brechtsje

Actief sinds 01 Juli 2012
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 81114

Voorgaande reizen:

01 Februari 2017 - 02 Juli 2017

Vlucht naar Spanje

Landen bezocht: